Hot tub + soccer game

Förra fredagen, efter fotbollsmatchen mot Ipswich, som vi vann med 40-7, så hade jag och Becca en liten hot tub get together med våra vänner. Från början var det tänkt att det bara skulle vara jag, Dottie och Kristen, men sen sa jag till Becca att hon (såklart) fick vara med och sen så blev det fler och fler som blev bjudna, så tillslut blev det 20 pers. Det var jättekul och nice, speciellt eftersom att det var jättekallt att cheera på matchen (bara några plusgrader). När jag "hoppade" ner i hot tuben så var den där brännande känslan i kroppen (som man får när kroppen värms upp) ganska brutal.
 
På lördagen gjorde jag ett voluntärarbete för Rotary. Jag blev hämtad av Melinda och hennes son Noah för att åka till the Job Lane House (ett hus från 1700-talet) för att städa + reparera saker där. Jag var där i 3 timmar. En sak som var bra var att dessa timmar inräknas i de 18 timmars community service som alla seniors måste göra under skolåret. 
 
Huset
 
 
 
En sparrisbuske som fanns där :')
 
Patriotisk fågelholk
 
Kaffe *smiley med hjärtögon*
 
Efteråt gjorde jag mina läxor och åkte med Becca, Emily, Megan, Pete, Dottie och Kristen till en fotbollsmatch (soccer). Förövrigt, när jag skriver football så menar jag amerikansk fotboll, när jag skriver fotboll så menar jag soccer. Fotbollsmatchen var off-season (alltså var det inte BHS-laget, utan bara att de spelade)
 
De som spelade var Connor G, Connor Y, John, Liam, Tim, Nate och Ryan.
 
De förlorade, men huvudsaken är inte att vinna, utan att ha roligt.
 
Efteråt så åkte vi till en fest hos en tjej som heter Amanda. 
 
På söndagen var jag och såg en pjäs som Rotary Youth Leadership Awards (RYLA) hade anordnat. Jag åkte dit med The Pinney's (Jackie är med i RYLA). Där träffade jag Karen från Japan och Patricia Doyle (district chairman). Pjäsen var ett courtroom drama, alltaå var det som en rättegång. Det var intressant, men för att vara ärlig så förstod jag inte meningen med den.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0