Tri meet

I onsdags hade jag ett track meet mot Wayland och Cambridge: ett tri meet helt enkelt.
 
Här kommer några bilder, som vmamma Christine tog, både från vårt första meet och onsdagens.
 
 Från det första:
 
Förbereder mig inför 200m.
 
Jag började längst bak, så riktigt så långt efter var jag inte.
 
 
 
Onsdagens meet:
 
Jag och Deanna.
 
Vi har på oss de nya träningsoverallerna. Deanna har på sig byxorna och jag har på mig jackan. Bättre bild kommer senare.
 
 
 
En del av the Jav Squad
Från vänster: jag, Deanna och Kendall.
 
Jag körde varsity i både javelin och diskus. Jag kastade 56.1 ft i diskus, vilket tydligen var väldigt bra (speciellt med tanke på att jag inte fått så mycket träning).
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0