Bilder från Shrek

Här kommer bilder från vår dress rehearsal, som jag köpte för 15 dollar (jag har förresten också beställt en dvd från lördagens föreställning för 28 dollar).
 
De flesta bilder jag lägger upp (från scenen) är jag med på. Så se om ni kan hitta mig.
 
Några skyltar som vi använder i slutscenen. Den som jag använder är "Down with Lord Farquaad".
 
 
Dragon, och Gabby som spelar Dragon (sjunger).
 
Story Of My Life:
 
A+ för skådespelande, F för fotogenighet
 
 
Från vänster: Mei, jag, Meg
 
 
 
 
Story Of My Life
 
 
What's Up Duloc
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Forever:
Jag är inte på scenen men tyckte att det var en cool bild
 
 
 
Freak Flag:
 
 
Finale:
 
 
 
 
 
I'm A Believer:
 
 
Vi tog också en gruppbild på alla seniors från Cast och Stage Crew (de som tillverkade Dragon och alla andra props på scenen)
 
Hunter, Boo, Holly, jag, Mei (sittandes på golvet), Theresa, Brad, Dianna, Lindda, Mike, Savannah (också sittandes), Meg, Hayley, Taylor, Alexis
 
 
Pajus Martin
2015-03-26 @ 22:40:54

Tänk att du är finast Evvis!

Svar: Japp, tänk! :P
Evelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0