Senior Pictures

För circa två veckor sedan var jag, Becca, Jackie, Katie och Christine och fixade Senior Pictures åt mig och Jackie.
 
Nu har jag bestämt vilken av bilderna som ska hamna i the Yearbook.
 
 
Det blev denna bild!
 
Fotografen heter Thomas L. Hartwell och bor i Maine. Han har känt Christine (värdmama #2) i över 20 år och åkte ner till Massachusetts för att fota Jackie. Christine frågade om jag ville vara med och fota mina yearbook pictures och jag sa ja.
 
Här är några andra bilder som han tog:
 
 
 
 
Senior Pictures tas för att skickas in till skolan för att publiceras i the Yearbook. Det är lite som Sveriges skolkatalog men skillnaden att varje senior får välja en bild att skicka in. Bilderna i yearbooken är ganska små (ca 20 pers på varje sida). I yearbooken finns också bilder på skollagen, klubbar och minnesvärda händelser!
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0