Sleepover

Igår kväll åkte jag hem till Brittany för att ha en sleepover. Hon bor "on base", vilket betyder att hon bor på en militärbas i Bedford eftersom att hennes pappa är militär. 
 
Vi åt middag hos henne och gick på bio och såg Step Up (vet inte vilken av de, det finns så många).
Sedan gick vi hem till henne igen och spelade Wii (Just Dance 3), kollade på The House At The End Of The Street  och kollade tv-serier efteråt (för att lugna nerverna efter skräckisen).
 
På morgonen åt vi äkta amerikansk frukost: biscuits med bacon, ägg och gravy. 
 
Brittanys mamma frågade om jag ville hänga med de till Salem någon gång under Halloween. Det låter jättekul tycker jag. 
 
Vi var en snabbis till en affär (kommer inte ihåg vad den hette men det var en dekoraffär) och de hade jättemånga halloweensaker men också julpynt... what).
Do you wanna bild a snowman?
 
 
Jag hittade en godissort som jag smakade 2012 när jag var i NYC och det var en av de vidrigaste sakerna jag någonsin smakat. Det smakade stearin och färgämnen. Dock hade jag ingen aning om då om det var stearin eller om någon fått för sig att göra en godis med stearinsmak. 
Nu när jag hittade godiset igen läste jag på baksidan där stod stearin som första sakern på innehållslistan. Ewww.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0