Helgen

Jag glömde publicera detta inlägg förr söndagen haha, så det får bli publicerat nu istället:
 
I fredags var jag i skolan. Jag hade History, Latin, Drama, BritLit och Forensics. 
 
Efter skolan åkte jag och Emily B hem till Megan A, där Becca och Dottie A också var. Vi hade bstämt oss för att åka till ett matställe i Concord för att äta pizza. Dock väntade vi med att åka till Sarah H hade kommit. Medans vi väntade så snackade vi. Påvägen dit fick jag ett sms från vmamma Christine, som undrade om jag kunde komma hem vid 5 eftersom att District Chairman Pat och hennes man Skip skulle komma över på middag. Så istället för pizza så åt jag pommes (för att inte bli mätt)! Jag fick skjuts tillbaka till skolan av mina vänner, eftersom att Tom skulle hämta Jackie och Katie där (efter deras träning) och jag inte ville att mina vänner skulle behöva köra till andra sidan Bedford och tillbaka. När jag kom hem var Pat och Skip redan där, och jag fick ett armband som sen Julklapp. Det var jättefint!
 
 
Till middag åt vi fisk och potatismos.
 
På söndagen skypade jag med min familj. Mamma och pappa retade mig för att jag inte lägre kan prata svenska haha! Meningssammansättningen blir oftast direktöversättning från engelska till svenska. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0