Christmas Day

Igår efter middagen (peanut butter noodles och äggsoppa) så åkte vi till midnattsmässan i Saint Michael Catholic Church, the Pinneys kyrka. Vi kom dit jättetidigt så vi bestämde oss för att köra runt i grannskapet och kolla på julbelysningar. 
 
Middag.
Från vänster: Christine, Tom, Jackie & Katie
 
Många hus hade jättefärgglada juleljus, men jag tycker att detta är finast!
 
Midnattsmässan började klockan 10 på kvällen, så det var "midnight mass two hours early", för att citera prästen.
 
Den höll på till strax innan halv 12, och påvägen hem kollade vi på julbelysningar igen! Vi åkte till Lexington, där de har ett stort träd.
 
 
På juldagsmorgonen vaknade jag relativt tidigt av mig själv (halv 10) av mig. Nu kanske några av er (mamma och pappa *host host*) småskrattar eftersom att ni tycker att det är väldigt sent, men jag är faktiskt en tonåring och jag var ute och kollade på juleljus igår natt!
 
Vi åt pancake breakfast! 
 
Nyvaken Evelina...
 
Blåbärspannkakor med blåbar på, chocolate chip pannkakor med banan på och en minipannkaka.
 
Julgranen och de flesta av paketen.
 
I USA öppnar man alla paket på morgonen istället för på kvällen som man gör i Sverige. 
 
Min julstrumpa hade en massa små gulliga saker i!
Jag fick: tre anteckningsblock (varav ett har ett hologram med en katt som försöker fånga en guldfisk), fingervantar, 20 dollars presentkort på Starbucks, en stegräknare, eos läppbalsam och handkräm, ett litet anteckningsblock med jättefint papper, hårsnoddar, en mandarin, två par fuzzy socks, tre par strumpor, 3 post-it travar (och en liten), två lypsyl, två pennor och två glittertatueringar!
 
Jag fick också julklappar:
 
En infinity scarf, en munktröja som det står Harvard på av Eva min gudmor, en glittrig ljusblå stickad tröja av Susan och Jonathan, en vit långärmad tröja av Pinneys, svarta leggings med svarta paljetter längs sidan av båda benen från PINK av Becca, en blå träningströja av Pinneys, en tröja från PINK av Becca, yoga pants av Pinneys, grått linne av Pinneys, lila långärmad träningströja av Pinneys, gult linne av Pinneys...
 
...blått linne av Pinneys, svart långärmad BHS tröja av Pinneys, Camp Runnels (girl scout camp) hoodie och tröja av Pinneys...
 
...armband med min födelsesten av Inzes, julstrumpeörhängen av Inzes, 3 armband av Jackie, örhängen av Inzes, armband från Alex & Ani av Pinneys, handgjort halsband gjort av Elinor Pilebro av mamma, pappa och leo...
 
...Bedford-julgranskula och bok om Bedford av Pinneys...
 
...sminkset av leo, sminkborstar av mamma och pappa, stor gummy bear av Katie...
 
...två statuetter av Katie (serien heter "Sisters By Heart")...
 
och fotoramar med bilder i från Pinneys!
 
Jag blev jätteglad och tacksam över allt! Jag hade inte förväntat mig så många julklappar alls! Så det blev en trevlig överaskning.
 
Mina föräldrar gav örhängen till Katie och Jackie och en chokladask från Chokladfabriken till Christine och Tom.
 
Imorgon kommer jag att lämna mina presenter till the Inzes. Mamma och pappa har skickat saker till dem också!
 
Julkatt och Jackie
 
Vi åt jullunch och tittade på A Year Without Santa (julfilm). 
 
 
Under filmen somnade jag haha... jag börjar visst bli gammal... om 49 dagar blir jag 18 år, så jag har inte så mågna barndomsdagar kvar nu... 
 
Nya kläder.
 
Eftersom att jag har en ögoninfektion så måste jag ha på mig mina glasögon tills jag blir bättre :/
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0