Veckan som har varit.

Jag har haft hur mycket skolarbete som helst och jag har haft jätteont i huvudet dels på grund av att jag hör ett annat språk än svenska hela dagarna, har myyycket läxor och har behövt anstänga mina ögon (jag har fått en ögoninfektion yay). Så jag var hemma i onsdags och torsdags för att få bukt på huvudvärken och bara ta det lugnt. 
 
Jag var tvungen att åka till doktorn för att få ett recept på ögondroppar och det där lilla 5 minutersbesöket kostade 150 dollar. Tur att försäkringen täcker det.
 
Jag får inte ha linser förrän ögonen är bra igen, så idag fick jag ha glasögon i skolan.
 
Jag skypade med familjen i onsdags och med Samia (för första gången sedan jag kom hit) i torsdags. När jag skypade med Samia var jag tvungen att uträtta några behov och när jag kom tillbaka så satt Quince där och stirrade på iPaden mitt framför kameran! Det var jättekul haha.
 
 
 
Idag var temat Hippie Day i skolan. Eftersom att att ta med hippiekläder inte var min största prioritering när jag packade väskorna i Sverige så fick jag improvisera. Jag hade en blommig blus, ett brunt skärp i midjan, koboltblåa jeans, ett hårband (icke-hippieigt dock) och mina glasögon. 
 
 
 
Jag innan matchen
 
Fotbollsplanen och skolan i bakgrunden
 
Jag (vet ej vad jag gör med min nacke), Brittany, Melanie, Marja och Julia.
 
Fotbollsspelare 
 
Some of the giiirls
 
Marching Band
 
Från vänster: Savannah, Coach Amy och Shelby
 
 
 
 
Sophia
2014-09-17 @ 23:15:23

Alltså grattis att du kom med omg!! Så himla avis, ser sjukt kul ut! Var det svårt på tryouten? Vad gjorde ni? Blir helt nervig, herregud. Sååå taggad på att åka! Hoppas du har det bra!:)

Svar: Tack! :D Det beror på om man har gått på cheerleading innan och hur bra laget är! Eftersom att jag har gått på cheerleading innan så var det inte särskilt svårt (jag tror dessutom att alla som sökte kom med) men det beror somsagt på laget. Vi stuntade, hoppade, körde gymnastik och gick igenom ramsor. Jag var typ mer nervös inför tryouten än att åka iväg ett år haha (men jag behövde inte oroa mig, det var tom. några som tyckte att jag var för bra för laget :P)! Hoppas att du får det jättebra!! :D
Evelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0