Sista föreställningen och cast party

I lördags hade vi vår sista Shrek-föreställning. Det var sorgligt att det var över, men jag är jätteglad över minnena som jag har med gänget. 
 
Jag vet inte hur jag ska förklara med ord hur kul jag hade sista kvällen, så jag kommer lägga upp några bilder.
 
Emma flätar mitt hår
 
Vi la oss under pianot i Ms. Faulstichs rumm.
 
Jag och Caitlen (The Ugly Duckling). Vi har kommit varandra jättenära på kort tid. Hon är en av mina närmaste vänner här.
 
Jag och min andra värdfamilj.
Från vänster: Tom, Jackie, jag, Katie, Sienna och Christine.
 
 
Jag har fått tre ankor från Pinneys
 
Jag fick ta hem denna. Alla seniors signerade den.
 
Efter föreställningen så åkte alla hem till Hayley för att ha ett cast party. 
 
Det kostade 25 dollar (för mat, dryck och presenter till directors).
 
Vpappa Tom var där från 12am-3pm för att hjälpa till.
 
Vi åt tårta och sjöng och dansade. Det roliga var att de alternerade mellan "normala" låtar och musikallåtar från Broadway shows. En annan rolig sak är att de spelade Titanium - Sia eftersom att det är vår uppvärmningslåt, så vår dance director Jess ledde uppvärmningsdansen till den låten.
 
 
 
Alla upper class men (juniors och seniors) fick sova över. De flesta gjorde det.
 
Jag sov exakt noll timmar den natten. Vi satt uppe och pratade. Några sov, men de flesta var uppe större delen/hela natten.
 
Jag och Holly
 
Vi sminkade Mike
 
Från vänster: Caitlin, Holly, jag och Mike
 
 
Klockan 8 på morgonen blev jag hämtad av Christine. När jag kom hem så sov jag till klockan 1, tog en dusch och åkte tillbaka till skolan för att hjälpa till med städningen. Jag lämnade också tillbaka mitt manus. Jag fick skjuts hem av Theresa. Vi hämtade också upp Victoria, en freshman som är medlem i stage crew, som gick hem i snöregnet. Hon hade tänkt att gå hem, vilket skulle ha tagit en timme, så vi halvt kidnappade henne och skjutsade hem henne.
 
Det var slutet på ett kapitel av min tid i BHS, men inte slutet på vänskapsbanden jag format under musikalen.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0