I augusti smäller det

Much suprise
Very date
Many info
Such happy
Wow
 
Jag fick just reda på mitt preliminära avresedatum: måndagen den 18 augusti!
 
Det här är vad jag vet hitils. 

  • Jag ska åka med SAS.
  • Researrangören som Rotary sammarbetar med heter Carlsonwagonlit Travel.
  • Jag kommer att mellanlanda i Chicago (fett kul för mig eftersom att en av mina favvoböcker (Divergent-serien) utspelar sig där haha!).
  • Natten till avresedagen kommer jag att bo på Radisson Blu Arlandia i dubbel/3-bäddsrum (ingår i kostnaden). Jag kommer att få mer info om detta i juni/juli.
  • Jag kommer att åka i grupp med andra som ska till USA/Kanada tillsammans med en reseledare.
Jag får ta med 23 kg + 8 kg (handbagage). Man kan dock köpa till 23 kg (alltså en till väska) för 500-700 spänn! Kan behövas med tanke på att jag förutom mina egna saker även måste ta med presenter till tre värdfamiljer...
 
Hela kalaset kommer att kosta 17000:-.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0