Amerikansk fotbollsmatch! Och shopping

Jag får vara med på fotbollsmatchen! Så jag kommer att åka direkt till campet när matchen är klar. 
 
Idag har jag haft jätteont i ljumsken eftersom att jag igår på träningen sträckte (tror jag) senan/något i ljumsken. Så det gör ontontont.
 
Jag åkte till Burlington Mall idag (den jag var i första dagen) och shoppade!
 
Jag var inne i lite olika affärer (bl.a. American Eagle, Nordstrom, Abercrombie & Fitch och Forever 21 (eller Forever XXI som det stod på skylten). 
 
Från Forever 21 köpte jag:
 
 
Svart klänning med spets upptill, svart linne,blommig spetstopp,
 
 
marinblå t-shirt med spetsarmar (ja, jag gillar spets) och pyjamas.
 
Från Abercrombie & Fitch köpte jag:
 
 
Ett grått linne med spetsdetaljer och en vit klänning med blomspetsmönster (ja, jag gillar VERKLIGEN spets).
 
Hela shoppingkalaset kostade ca 750 kr! Vilket det verkligen inte skulle ha gjort i Sverige...
Susanna Maria J
2014-08-29 @ 07:50:51
URL: http://oslofru.com/

Ååå jag älskar Forever21!

Svar: Jag med nu! :D
Evelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0