Christmas Eve

 
Idag är det Christmas Eve/Julafton.
 
I USA är, som bekant, den 25:e den "stora" juldagen. Så idag spenderades inte som den görs i Sverige: med jultomten och paket.
 
Istället vaknade jag 9 för att skypa med en del av släkten. Mamma, pappa, Leo och Ben var hos moster Gertrud och kusin Gustav med mormor och morfar. Det var jättekul att prata med alla! 
Jag har fått pengar i julklapp från mamma och pappa, Gertrud och Gustav, Mormor och Morfar, och Farmor och Farfar. Det är jag jättetacksam över eftersom att det är pengar som jag behöver mest just nu haha!
 
Jag kollade lite av Kalle Ankas Jul via skype. Dock kan man kolla på det på youtube, men det är inte riktigt samma sak!
 
 
Efter skypandet tog jag en dusch och åkte med Christine till doktorn. Jag har fått en ögoninfektion IGEN...Tack Moder Natur...
 
När jag kom hem så hade Becca lämnat mina julklappar. 
 
Jag och Jackie har bakat Blueberry and Pumpkin muffins! De blev jättegoda och gulliga! Kul var det att baka också.
 
Det regnar här i Bedford, och allt tyder på att det kommer att regna imorgon också. Jag hoppas att temperaturen sänks minst 5 grader C, så att regnet förvandlas till snö istället, men det verkar inte särskilt troligt. 
Papsi
2014-12-25 @ 10:58:58

Tack för trevlig läsning och God Jul!

Svar: God Jul pappa!
Evelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0