Interstellar

I lördags var jag, Becca, Maddie B, Ryan R, Dottie A och Emily B och såg Interstellar på IMAX (som Cosmonova på Naturhistoriska). Filmen var jättebra, och det var jättecoolt att se den i IMAX. Tex. så skakade/vibrerade stolarna när någonting spännande hände (ex. när rymdskeppen åkte).
 
IMAX-teatern var mitt i ett köpcenter, och ingången var mitt inne i en möbelaffär så det var som att gå i en labyrint designad för att få folk att impulsköpa nya soffor. 
 
En del av köpcentret. 
 
Gjord av Jelly Beans:
 
En Red Sox-supporter som äter en Yankee:
Så typiskt amerikanskt...
 
Efter filmen åkte vi till Concord (grannby) och åt middag på ett pizzahak. Jag åt dock sallad, för jag kände för det. Dessutom har jag ätit väldigt mycket pizza på senaste tiden. Efter det gick vi till ett glasställe och åt glass. Jag köpte en liten handgjord pin, som de sålde där, att sätta på min Rotarykavaj. 
 
 
Globe + trotter 
 
 
Efter det åkte vi hem!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0