På äventyr i Boston

I onsdags åkte jag, Becca, Ryan, Matt, Liam och Tim in till Boston. 
Vi åkte direkt efter skolan (vi slutade klockan 1) och åkte till Boston Common där vi parkerade. Vi gick igenom parken till Newbury Street och gick nerför den gatan. Vi åt lunch på ett pizzaställe (det hade jättegod stenugnsbakad pizza). Vi gick runt lite till innan vi började gå tillbaka mot bilen, för parkeringsmätaren tog bara quarter dollars, och vi hade inte så många med oss. Så vi kunde bara vara där i 1 1/2 timme. Vi åkte tillbaka till Bedford, och Tim släppte av oss vid skolan där Becca hade sin bil. 
 
Boston Common
 
När vi kom hem åt jag och gjorde lite läxor. Vid 7:30 åkte jag och Becca och hämtade upp Emily för att åka till bion för att se Mockingjay part 1. Men innan vi åkte till själva bioteatern gick vi runt i Burlington Mall. Mockingjay var jättebra. Jag och Becca tog med en filt dit, så det ökade mysfaktorn (inte för att Mockingjay är en särskilt mysig film). 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0