Pinneys hus

Jag var nyss ute och tog några kort på mitt nya hem!
 
 
Värdmamma Christines vrålåk.
 
Man ser mina två fönster (på hörnet)
 
 
 
Baksidan
 
Här kommer jag att stå varje morgon i väntan på bussen.
 
 
Julgran
 
Här är lite bilder på mitt nya rum:
 
 
 
Under x-block idag var jag på ett Interactmöte. Christine och Melinda var där, och efter skolan åkte vi till banken där Melinda jobbar för att lösa in min check från Rotary.
 
Där fick jag också två kalendrar med bilder från närområdet. 
 
En liten,
 
och en stor.
 
Jag fick en kopp kaffe där (gjord av en Keurig kaffemaskin, en sådan som the Inzes har och som jag avgudar). Jag provade Jamaican Coffe (kokosnötsmak because why not).
 
Jag åt också min första Hershey's Kiss (choklad).
 
En av Melindas kollegor som jobbade där hörde att jag aldrig ätit Kisses förut, så han sprang ut till sin bil och hämtade en stor förpackning med en stor Kiss som han hade där, och gav den till mig. Jättesnällt!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0