Sjuk och audition

Jag har varit sjuk/förskyld, och har därför varit borta från skolan i två dagar den här veckan. Tisdagen och onsdagen spenderades kurerandes under en massa filtar i soffan. Jag skulle ha haft min audition för Shrek The Musical i tisdags, men eftersom att jag knappt kunde prata, och ännu mindre sjunga, så fick jag ha den idag (torsdag) istället. 
 
Auditionen gick bra, även om jag fortfarande är lite krasslig. Jag fick sjunga "I Know It's Today" från Shrek och framträda med två monologer från musikalen framför the director (Ms. Faulstich) och the music director (Mr Grunwald). 
 
Förövrigt så är det snö här i Bedford. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
sophia
2014-12-13 @ 00:27:21

guud vad kul att du ska vara med i en musikal!! min dröm typ! :O

Svar: haha japp det ska bli sååå kul!
Evelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0