Telefonen ringde

Hemtelefonen ringde nyss och jag hörde att pappa svarade i telefonen på engelska. Jag hoppade upp och rusade in i vardagsrummet för att se vad som hände. Samtidigt kollade jag min mobil och såg att jag hade ett missat samtal från ett icke-svenskt nummer. Jag fick en smärre hjärtattack och kände hur fjärilarna i magen vaknade till liv. Dock visade det sig att det var en kille från företaget som tillverkar visitkort för Rotary som undrade vilken Rotaryklubb jag tillhör. Jag har taggat hela veckan och väntat på att få reda på mitt distrikt och värdklubb, så jag blev lite besviken när det inte var någon som skulle berätta var jag hamnar.
 
Just nu håller jag på med min Power Point som jag ska ha när jag ska presentera mig på Stockholm Klara Rotaryklubb. Jag har tagt lite pics på huset mm. som jag tänkte ha med!
 
Jag hoppas att anledningen till att jag skriver nästa gång är att jag har fått reda på var jag hamnar.
Byeee



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0