Snart

Kl. 18 (om 10 minuter) så bär det av mot NYC. Jag är jättetaggad och tycker att det ska bli sååå kul.
Jag fick låna en kamera av min Photography-lärare. För att göra detta behövde jag skriva under på en lapp om kamerasäkerhet, vad som händer om kameran går sönder osv., men det stod också att om jag inte lämnar tillbaka kameran på måndag morgon så får jag poängavdrag från mitt projektbetyg (!). så jag är lite nervös över att ta med kameran (inte för att jag tror att jag kommer att glömma den i NYC, jag är mer orolig över att jag av någon anledning glömmer kameran på måndag). Men jag tror att det kan bli riktigt coola bilder nu när jag tar med den. Kameran är somsagt en filmkamera, med filmrulle och manuell filmmatningsknapp osv. Den tar svartvita bilder. Dock har jag bara använt den en gång innan, så jag hoppas att jag inte glömmer något viktigt och råkar göra så att det inte blir några bilder. 
Jag vet inte hur jag ska göra med min systemkamera heller, för jag är inte så sugen på att bära runt på två kameror... Jag får se vad som händer, men jag kanske lämnar den i huset i Brooklyn medans jag är ute och turistar mig. Jag har ju med mig min mobil, och även fast det inte blir fullt lika fina bilder, så duger mobilkameran.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0