Veterans Day

I tisdags var det Veteran's Day, så jag hade ingen skola. 
Jackie Pinney frågade mig om jag ville komma över till deras hus och hänga med hennes kompisar. Jag sa ja, och rutn 12-tiden så hämtade Kristen mig (hon var också bjuden). 
Det var ca 15 pers där. Vi åt mackor där, och spelade Apples to Apples (lite som Cards Against Humanity, om nån vet vad det är) och Pictionary. Jag kom på delad andraplats på Apples to Apples yay. 
 
På kvällen åkte jag och Becca till Emily för att hänga lite med henne, Megan, Sarah och Kristen. Vi åt svenska köttbullar (mikrovågsugnade) och pasta med tomatsås. Sedan kollade vi på en film, snackade och körde truth or dare. Vi åkte också till McDoanlds frive thru för att några ville ha glass. Vi snackade lite mer, åt en fruktkaka gjord på (typ) ägg och socker, och sedan åkte jag och Becca hem.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0