Cheerleading

Jag har stukat mitt ringfinger på höger hand (=ingen flickis för min del på träningen = ingen flickis för mig i programmet förmodligen). Så det det suger.
 
I fredags spelade vi mot Boston Latin Academy i södra centrala Boston. Det tog ca två timmar att åka dit pga. rusningstrafik.
 
 
 
Det var jättekallt och alla frös, men det var ändå en rolig match därför att det var 0-0 fram tills en och en halv minut tills matchen var slut. Då gjorde Bedford en touchdown och vi blev hur glada som helst. Sedan, när det var  4 sekunder kvar, så var det ännu mer spännande därför att BLA var 10 yards från att göra en touchdown. Som tur var så gjorde de ingen touchdown så vi vann med 7-0!
 
Förövrigt så kommer jag inte att fortsätta med cheerleding på vintern. Jag kommer att skriva mer om det när säsongen är över, men en av anledningarna är att jag känner att många i laget inte brinner för cheerleading så som jag gör. 
 
Jag kommer antingen att börja på indoor track, basketball eller försöka komma med i musikalen (och samtidigt träna på gym med Becca).
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0