Bedford Day

Idag var det Bedford Day. Jag gick i paraden med mitt lag och stod i Rotarys och BHS Cheerleaders marknadsstånd. 
 
Vi alla köpte godis att kasta till barnen när vi gick i paraden. 
 
Bedfordloggan
 
 
En confederate-soldat-skådespelare
 
Mitt lag i början av paraden
 
Tycker inte ni att det här huset ser ut precis som ett typical The Sims-hus?
 
 
 
 
Från vänster: Christine, Shelby, Savannah och Brittany
 
 
 
Godiskastande
 
 
 
Kyrkan
 
Borgmästaren mm. (tror jag, det är iallafall viktiga personer (eftersom att de står på ett podium))
 
 
 
Maskotten, Amerikanska flaggan och början på marknaden.
 
Loggan fick mig att ksratta för att den är så amerikansk.
 
 
 
 
 
Sakerna vi sålde och gjorde
 
 
Shelby
 
Shelby och Coach Amy
 
 
Jag och en ninja turtle (Leonardo?!?!)
 
 
Min hoodie som jag köpte
 
 
 
En tshirt som jag fick av värdmamma Christine
 
Jag jobbade i Rotarys stånd som sålde hamburgare och hot dogs. Det var kul faktiskt och de två timmarna som jag stod där gick snabbt! Jag träffade Christine där och några andra från min Rotaryklubb.
 
Jag var också vid cheerståndet och skötte kassan. Jag fick också tre tatueringar (en glitter och två såna som man fick med tidningar när man var mindre. 
 
Bedford Day var jättegulligt och spädde på min åsikt att småstäder verkligen är jättemysiga. Bedford är en perfekt blandning mellan småstad och förort. 
 
Efter att mitt skift vid marknaden var över så träffade jag v-pappa Jonathan, köpte sockervadd och åkte hem. Jag var hemma ett tag och skrev till Indigo och Savannah på facebook och frågade om de ville hitta på något. De sa ja och de kom hem till mig vid 7-tiden. Vi snackade ett tag och vi bestämde oss för att åka till Wendy's. Först  åkte vi dock hem till dem för de behövde hämta pengar. Vi åkte till Wendy's drive thru (vid Burlington Mall) och jag beställde en pretzel bacon cheeseburger som var supergod (brödet var pretzeligt). Vi parkerade bilen och åt vår mat. Typ hälften av alla Wendy's kunder äter sin mat i bilen haha. När vi satt och åt åkte två polisbilar förbi och parkerade utanför en bank precis brevid. Vi misstänker att det var ett bankrån/larmet hade gått, så som de forensicselever jag och Indigo är noterade vi tid och andra saker i omgivningen som polisen kunde ha användning av. Dock behövdes det inte för polibilarna åkte därifrån och det gjorde vi också strax efteråt. Vi åkte runt i Bedford i deras bil, lyssnade på musik och pratade. De visade mig också var deras gamla hus hade stått. Sedan var de tvugna att åka hem för de skulle upp tidigt på morgonen och började få slut på bensin så de skjutsade hem mig och åkte hem. Jag har btw deras nummer nu yay! 
 
 
 
 
 
 
 
Susanna Maria J
2014-09-21 @ 07:40:04
URL: http://oslofru.com/

Härliga bilder! :D

Svar: tack! :D
Evelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0