Homecoming

Idag var det Homecoming. 
 
Dagen började som vanligt med skola. Dagen flöt på och direkt efter skolan var det dags för pep rally. Vi var först ut och Savannah, Indigo och Megan sa alla seniors i lagets namn (inklusive mitt) i mikrofonen och sen var det dags för oss att uppträda. Det gick bra och jag var faktiskt inte alls nervös, bara taggad. Efteråt kollade vi på the g-squad och marching band och klass-tävlingar (2015 van mohahaha).
 
Jag, Megan, Emily, Maddy och Becca
 
 
Class of 2015
 
Jag åkte hem med Becca och efter en stund hemma åkte vi till Bedford Farms (glasstället) och köpte glass. Vi mötte upp Maddie och Connor där och åkte till fotbollsmatchen (soccer) där vi träffade Matt. Efter ett tag var jag tvungen att gå för att jag skulle möta mitt lag för att förbereda oss inför matchen. 
 
Vi mötte Belmont och vi vann med 28-21.
Det var jättekallt så vi hade våra träningsoveraller (fick låna Shelbys jacka och fick heta Shelby för en kväll) och hade tjocktröjor, leggings och vantar.
 
The two Shelbys
 
Träningsoverallsöverdelen som inte är min men som ändå är cool.
 
Julia, Melanie, Jackie, jag och Marja.
 
Efter matchen gick jag och Julia tillbaka till skolan för att byta om för att gå på The Homecoming Dance. 
Homecoming är inte alls stort på min skola. Circa 50 pers var där. Men jag visste att det skulle vara så innan jag gick men jag ville ändå gå för det här är förmodligen min enda chans att gå på The Homecoming Dance. Jag träffade Brittney och hennes två kompisar där. Jag och Julia gick halv 11 för då var det inte lika kul längre haha (dansen slutade 11 och folk hade redan börjat dra därifrån). Jag är glad att jag gick för det var ju faktiskt homecoming och en del av high school upplevelsen.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0