Toga Day mm.

Tisdag aka. Bedford Pride: Jag lånade en Bucs tshirt av Becca som jag använde. 
Lektionerna gick bra men på forensicslektionen kollade vi på en film av en obduktion och det var ganska så chockerande klipp. Men efter att den första chocken lagt sig så var det väldigt intressant faktiskt. Men fortfarande inte trevligt. 
 
Efter tisdagens träning åkte vi hem till Savannah och Indigos hus (de är tvillingar) och hade team dinner. Det var jättekul och det känns som att jag har fått vänner (inte "bara lagkompisar"). Savannah och Indigo sa att om jag ville hitta på nåt nån dag så är det bara att säga till så jag blev ju såklart glad.
 
Runt 9 åkte jag och Becca hem till Dotty för att fixa med våra togas. Alla senior skulle nämligen ha en "suprise toga day" som inga lärare eller icke-seniors visste om. Toga Day hade varit förbjudet året innan eftersom att folk hade kommit "oanständiga" till skolan. I år hade vi Toga Day ändå haha, men alla såg till att sin toga var appropiate. 
 
 
Idag hade jag ett latin quizz som alla andra hade haft när jag var borta från skolan och var sjuk. Min latinlärare gav min toga komplimanger (hon tyckte att det var kul att alla hade togor på sig för latinska=rommarriket=toga) haha.
På fredag ska alla cheerleaders ha sina uniforms i skolan så jag är jätte-exited för det är som i alla high school filmer hihi. 
 
 Förresten så verkar det som om jag har blivit bra på matte för första gången... 
 
Class of 2015
 
Jag och min toga
 
Från vänster: Indigo, jag och Savannah
 
 
Jag och Indigo
Bonusbild från förra matchen.
 
 
En till bonusbild, denna gång på hur skolan ser ut.
 
Jag vill avsluta med att säga att hädanefter så kommer ni nog att få se mycket svengelska eftersom att min hjärna ställer om sig till Engelska som grundspråk just nu!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0