Semi dance mm.

I fredags mådde jag inte bra, så jag var bara i skolan två lektioner innan vpappa Tom hämtade mig. När jag kom hem så tog jag en 6 timmar lång tupplur. När jag vaknade upp ur min koma så mådde jag lite bättre, men tog det lugnt resten av kvällen.
 
Morgonen efter vaknade jag tidigt och mådde bättre, även fast näsan rann och halsen (och rösten) var konstig.
 
Jag tog det lugnt hela dagen och gjorde mig iordning inför semi. Jag tog en dusch, lockade håret och sminkade mig. 
 
Vid 5:45 kom min Semi date Connor G. hem till mig för att ta kort eftersom att vmamma Christine ville ha bild på sina tre döttrar plus dates (vilket var en bra idé). 
 
Bättre kvalitet kommer när Christine har laddat upp alla bilder (denna bild tex. är från vpappa Toms telefon).
Jackie, Aric, Katie, Jack, jag och Connor.
 
Vi åt lite tilltugg och sedan åkte jag och Connor till Clayton H.s hus för att ta bilder med vårat kompisgäng där.
Från vänster: Kristen, Ben S, Kaera, Kevin, Clayton, Lea, Ben J, Megan, Emily F, Nate, Emily B, John, Maddie, Sam, jag, Connor, Dottie och Matt.
 
Även här kommer det nog bättre bilder senare.
 
 
 
Jag och Emily
 
Vi försökte få med alla på bild... lite krångligt blev det
 
Vi skojade om att den här bilden ser liiiite ut som en Gossip Girl-poster.
 
Kanske...
 
Nästan...
 
Jag, Becca och Dottie
 
Jag och Becca
 
Folk har många biler på sina mobiler, så allt eftersom att folk börjar lägga upp bilder så kommer jag att lägga upp bilder.
 
Efter det åkte vi alla till ett ställe i Lexington där dansen hölls. Det var en lokal i ett hotelliknande ställe (vet inte exakt vad det var haha). Temat var röda mattan, så när vi kom in så var det en röd matta framrullad och en sån där panel som alltid finns i bakgrunden på röda mattan-bilder stod där. Det var en fotograf som fotograferade alla. (Bilder kommer när de kommer). Innan vi fick komma in i själva rummet där dansen hölls så alkoblåstes ca 1/3 av alla (stickprov). De har tydligen haft stora problem åren innan...
 
Vi kom in till danslokalen och tog ett bord. På bordet hade de dekorerat med ballonger, giranger och en clapper board. De hade också dukat upp snacks vid ett bord. Vi fick ljusstavsarmand.
 
Vi dansade och det var jättekul. 
 
Det var en DJ som mestadels spelade bra musik, men som alltid så vill man helst dansa till låtar som man har hört innan, så när DJ:en spelade låtar som var lite halvt konstiga att dansa till så tog jag och mina kompisar en paus. Annars så var det jättekul. 
 
Vid 11 spelades sista låten (All Of Me - John Legend) så jag och mitt gäng hade lite allsångsgruppkram mitt på dansgolvet. 
 
Efter det åkte det vanliga gänget hem till Emily. Tjejerna skulle sova över hos henne. Killarna var med ett tag också. Vi åt pizza och breadsticks.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0