Sleepover

Jag kom precis hem från en (oplanerad) sleepover hos Jackie N.
 
Igår undrade hon om jag ville kolla på en film med henne och jag sa ja, så jag fick skjuts till hennes hus. Det hade precis börjat snöa, så vägarna var lite halkiga. 
 
VI åt pasta bolognese från Luigi's.
 
Senare på kvällen så kom vi fram till att det var för snöigt för mig att åka hem, så jag sov över. Jag hade (passande nog) glasögon och pyjamasbyxor (standard för myskvällar i USA) på mig, så det var bra. 
 
Vi bestämde oss för att ha ett Bad Horror Movie Marathon. Vi kollade på The Ouija Experiment och Sharknado på kvällen. The Ouija Experiment hade endast fått en av fem stjärnor på Netflix, men den var förvånansvärt bra. Sharknado, som handlar om hajar i tornados som terroriseras LA, var precis så bra som man kan förvänta sig att den är.
 
Jackie och Josie (en av hennes katter).
 
Lola, hennes andra katt, älskar mig tror jag. Hon är jättekelig.
 
Vi sov på en bäddsoffa på nedervåningen. 
 
På morgonen så snöade det fortfarande mycket, och vägarna var inte plogade, så jag stannade hos Jackie till klockan 2. Vi kollade på Sharknado 2: The Second One (ja, den heter så) och Dead Silence, och åt Danish Pancake Balls med sirap och sylt. 
 
 
 
Mycket snö blir det!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0