Midterm week

Idag hade jag sista midtermtestet. Conclusion: midterms är de lättaste testen som jag någonsin gjort. 
 
Varje prov består åtminstonde till hälften av multiple choce questions. Alltså behöver man bara välja ett svarsalternativ, och inte skriva långa svar på varje fråga. Matteprovet var 50p multiple choice och 50p vanliga frågor.
 
Det enda provet som var lite annorlunda var BritLit. Visst, vi det fanns många svar där man behövde skriva några få menungar, men det fanns också multiple choice questions. Mr Niven livade upp hela tested med att ha några roliga svarsalternativ här och där. Till exempel, en av frågorna om Macbeth hade en av svarsalternativen "Duncan's Donuts", Dunkin Donuts fast med en av karaktärerna i Macbeth. Ett annat svar var ännu roligare, men det var ganska långt så jag kommer inte ihåg exakt hur det var ordat. Ungefär såhär stod det: "I didn't read the book, so I looked up all my answers on Sparknotes, which will make me a failure in life after high school and wasting the rest of my life watching tv-shows." 
 
Min Forensicslärare Mrs. Kurzman är jättegullig. Hon gav varje person i klassen varsin penna och en Smarties-roll (so that we would be smarties ("not that you need them" sa hon)). 
 
Lite annat är att jag beställde en GHD plattång och en Triangl bikini för ett tag sedan, och jag gömde skriva om det. Bilder kommer upp någon gång!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0