Helgen och Senior Prom

Jag var nästan klar med inlägget, men sedan så krashade min dator så jag fick skriva om allt.
 
Fredag: Jag sov över hos Savannah (Indigo gick på the Billerica senior prom). Vi hängde ett tag med Yassir, Brandon J och Ben D, innan vi åkte hem till Sav. 
 
Lördag: Jag, Sav, Felicia och Ben D åkte till Brueger's Bagels och köpte brunch vid 12-tiden innan vi åkte till Roys flickvän Emilys hus i Carlisle, där vi hängde i hennes pool och jacuzzi. Yassir, Grace och hennes pojkvän var också där. 
 
Emily och hennes familj har bott i Malmö i 5 år, så jag pratade lite svenska med dem. 
 
Efter det så skjutsade yassit och Ben hem mig, och jag tog en dusch. 
 
Efter det så hämtade Sav och Indigo mig, 
 
Jag åt på Chipotle, och min burrito var gratis eftersom att Sav och Indys brorsa hade gett mig två "free burrito" kuponger innan. 
 
Söndag: Idag var det Senior Prom.
 
Klockan 10 hämtade Theresa och Lexi mig, för vi skulle åka till Whole Foods och hämta upp våra boutineres. Jag beställde min i tisdags.
 
 
Vi köpte också smoothies. Dagen innan så hade Theresa upfunnit en ny smoothiesmak, som vi idag döpte till Theresa. Den består av bland annat banan, jordgubbar, kål, gojibär mm. 
 
 
 
Den var jättegod, även om den inte ser så smaklig ut.
 
Jag blev skjutsad hem. Klockan 1 så åkte ja och Colleen hem till Kelly och gjorde oss iordning där med. Kelly, Theresa, Delaney, Emma, Dana, Colleen och jag var där. 
 
Jag och Theresa
 
Jag och Colleen
 
 
 
Efter det så åkte vi till Taylor A för att ta prom pics. Det regnade ute, så från början så skulle vi ha tagit prom pictures utomhus hos Kelly, men det fick bli innomhus hos Taylor istället.
 
Här kommer en stor bildbomb:
 
Jag och Josh, min prom date
 
Jag och Theresa
 
Mike M, Theresa, jag och Josh
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fler bilder från dagen kommer i ett senare inlägg, eftersom att många av bilderna är på andras kameror och mobiler.
 
 
New England weather
 
Efter det så åkte jag och Josh till Emily B för att ta bilder där. 
 
 
 
Ally, Tim, jag och Josh
 
Jag, Josh och Brendan
 
Typical prom pic
 
 Ally, Josh och jag
 
 
 
 
Kristen och jag
 
Jag och Becca
 
Värdmamma Susan, jag och Becca
 
Jag, Josh, Peter, Becca och Dottie
 
 
 
 
 
Efter det så åkte vi till skolan för att delta i the Prom Stroll, som började klockan 6. Dock kom vi dit klockan 5 för att hinna ta bider där också (och för att inte fastna i trafiken. Den skulle egentligen vara vid the Town Common, framför the Town Hall, men det regnade somsagt. Faktum var att vi fick en Emergency Alert att det var floodings. SÅ den blev flyttad till the high school gym.
 
Hela Class of 2015
 
 Pre-Prom stroll
 
 
 
 
 
 
 
Jag och Jackie N
 
Jag och Jackie Pinney
 
Jag och Caitlen
 
Jag, Caitlen och Theresa
 
Efter det så åkte vi till Tewksbury Country Club, där prom hölls. 
 
VI åkte buss dit, men för att få gå ombord på bussen så behövde vi blåsa i en breathalyzer, eftersom att de har haft alkoholrelaterade incidenter tidigare år.
 
När vi kom dit så fick vi rösta på vem som vi ville skulle bli Prom King & Prom Queen.
 
Vi åt ostbricka och drack läsk.
 
De hade ett photo booth där, så jag gick och tog bilder.
 
Bilderna till vänster är på mig, Sav, Indy och Ben D.
Till höger är jag, Theresa, Caitlen, Deanna och (de sista fyra bilderna) Ms Faulstich.
 
Jag och Indigo.
 
Indy, jag och Sav
 
Vi åt middag, som bestod av kyckling och potatismos.
 
 
Jag dansade jättemycket!
 
Kristen tog en selfie när de annonserade vem som var Prom King and Queen.
 
Greg B blev Prom King och Keara R blev Prom Queen.
 
Jag missade efterätten eftersom att jag dansade haha.
 
 Klockan 11 åkte vi hem med bussarna igen. 
 
På vägen ut så fick alla varsin mason jar: 
 
 När vi kom fram till skolan så fick alla åka hem. Jag, Indigo och Ben D åkte till Wendy's och köpte chocolate frosties.
 
Efter det så åkte vi hem till honom och tittade på en jättekonstig film som hette The Avengers, men det var inte Marvel's Avengers.
 
Efter det så åkte jag hem.
 
Det var en jättekul upplevelse att vara med om Senior Prom, och jag hade jättekul!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0